پالاز موکت - An Overview

Wiki Article

به طور کلی براساس نوع و رنگ وسایل منزل و محل کارتان می توانید مدل های مورد نظر را انتخاب کنید. ولی وقتی که با تنوع موکت های پالاز روبرو شدید برای راحتی در انتخاب می توانید به وسایل فضای مورد نظرتان توجه کنید. اگر وسایل شما دارای رنگ های تیره و طرح و نقش است، موکت های ساده پالاز و موکت های رنگ روشن پالاز موکت، انتخاب بهتری هستند.

نکته‌ای که برای کودک مهم است احساس آرامش و راحتی بوده که بوسیله‌ی یک انتخاب درست و مناسب می‌توانید به این مهم دست پیدا کنید.

اصولا تنوّع موکت های پالاز موکت بالاست و کاربری های گوناگونی را تحت پوشش قرار می دهد. امّا پاره‌ای از محصولات این شرکت کاربری اداری دارند. مهمترین موکت در این حوزه کاربری، موکت طرح پونه است که دارای قیمت مناسب و به صرفه ای است.

نایلون یا پلی امید یکی از الیافهای مصنوعی در صنعت نساجی و تولید انواع موکت است که سهمی ۷۰ درصدی در تجارت موکت را به خود اختصاص داده است.

مهم ترین نکته ای که در زمان خرید پالاز موکت ها باید در نظر گرفت، دقت به نوع الیاف و نخ سازنده آن می باشد.

فرش پاتریسفرش زمرد مشهدفرش ساوینفرش شاهکار شفق تبریز (عرش)فرش کاشانفرش نگین مشهد

دسته دوم بافت موکت محصولات پالاز ، موکت هایی هستند که پرزها یا نخ های آن به صورت رفت و برگشتی در لایه زیرین قرار گرفته اند. این پرزها در این نوع بافت به صورت حلقه هستند و در آنها خبری از برش موکت همانند آنچه در دسته اول گفتیم، نیستم. به این نوع از موکت بافت، لوپ گفته می شود. باز هم برای اینکه متوجه بافت لوپ شوید، همان شال گردن را در موکت نظر بگیرید که کاموا برای بافت آن حالت زیر و رو یا رفت و برگشت دارد.

در این روش رنگرزی، پس از انجام بافت رنگرزی صورت گرفته و رنگرزی مستقیما روی منسوجات ( از جمله موکت ) انجام می شود . به این صورت که ابتدا موکت توسط نخهای همرنگ بافته شده و پس از انجام بافت، رنگرزی صورت می پذیرد.

اما اگر توان خرید مدل الماس را دارید در انتخاب آن به ویژه برای اتاق خواب شک نکنید چراکه تغییر ویژه ای به اتاق تان می‌دهد.

در اين روش، حلقه ها در بافت باقی مي مانند و بريده نمی شوند. اين حلقه ها مي توانند طول های متفاوتی داشته باشند.

داشتن استحکام زیاد و پایین بودن سایش در موکت های لوپ پایلی که با مواد پلی آمید ساخته شده باعث می شود تا از این مدل بیشتر در محل هایی که رفت و آمد زیاد است، استفاده کنند.

روتختیروتختی ورزشیروتختی کودک دخترانهروتختی دونفرهروتختی کودک پسرانهروتختی نوجوان

با اندکی مطالعه و با استفاده [...] مشخصات فنی و استانداردهای موکت

از بهترین نوع موکِت ها، موکت های تولید شده توسط پشم موکت می‌باشد. موکت پشمی از بافت نرم و لطیفی برخوردار بوده و در عین حال دارای استحکام و انعطاف پذیری بالایی نیز می‌باشد.

Report this wiki page